torsdag den 11. oktober 2012

Hej internet verden!

Okay,  jeg har længe overvejet at begynde at blogge, og nu gør jeg det! Viiildt! Jeg følger selv en masse bloggere, både video og læse.
 Min bedste veninde har blogget i omkring et halvt år, og mine overvejelser er kun blevet større efter det!

Jeg vil lige sige lidt om mig selv, og håbe på det fanger jer, så i vil læse min blog!
Altså jeg hedder Elisabeth og er 14 år, jeg bor i en lille by omkring 15 km nord for Aalborg! Jeg elsker at tage billeder, men har 'kun' en Canon eos 350d. I min fritid går jeg til Guitar, Gymnastik og dans, og så elsker jeg alt der har med tøj og makeup at gøre. 
Det er så mig! (taget med Canon eos 350d)
Jeg har tænkt mig at denne blog kommer til at handle om hvad jeg interesserer mig for, det jeg kan lide at lave og sådan noget!
Jeg håber rigtig meget i vil følge med i mit liv og give lidt backup!


High-five fra Elisabeth<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar