tirsdag den 25. december 2012

Nu det jul igen, og nu det jul igen...

Kære dejlige læsere!
Undskyld jeg ikke har skrevet hverken igår eller i forgårs, men jeg virkelig haft noget at lave heletiden synes jeg. Jeg vil virkelig gerne bruge længere tid på bloggen, faktisk vil jeg super gerne lave flere outfit indlæg, men jeg ved ikke helt hvem der skal tage dem, da jeg virkelig gerne vil have at billederne er god kvalitet. Jeg har prøvet det der med selvudløser, men det er som om kameraet ikke vil fokusere særlig godt. Jeg tog selv billederne i det her indlæg.

Hvis i har en Iphone 4s til salg til højest 2000,- er jeg meget interesseret! I kan bare skrive en mail til mig på e.hejslet@hotmail.dk

Juleaften holdt vi hjemme, sammen med min farmor og farfar.







Juleevangeliet på Klara-Liv'sk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar